ثبت شرکت در کرج | هزینه ثبت شرکت در کرج

موسسه حقوقی ثبت درسا برای ثبت شرکت در کرج امور حقوقی، کیفری، خانواده ، جهت طراحی سایت در کرج

ثبت شرکت در کرج | هزینه ثبت شرکت در کرج

موسسه حقوقی ثبت درسا برای ثبت شرکت در کرج امور حقوقی، کیفری، خانواده ، جهت طراحی سایت در کرج

موسسه حقوقی ثبت درسا برای ثبت شرکت در کرج امور حقوقی، کیفری، خانواده ، جهت طراحی سایت در کرج در خدمت شما همشهریان عزیز می باشد همینطور جهت ثبت تغییرات شرکت در کرج ثبت شرکت با مسئولیت محدود در کرج ثبت شرکت سهامی خاص در کرج و.... می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید
34457131

بایگانی
  • ۰
  • ۰

ثبت شرکت مسئولیت محدود

ثبت شرکت در کرج


ثبت شرکت مسئولیت محدود

تعریف شرکت مسئولیت محدود
ثبت شرکت مسئولیت محدود در کرج
شرکت مسئولیت محدود نوعی شرکت بازرگانی است که یکی از رایج ترین شرکت ها در ایران نام گرفته است. این نوع شرکت ها بیشتر بین افرادی که رابطه ی خویشاوندی و دوستانه دارند و یا عضو یک خانواده هستند، تشکیل می شود بنا به ماده ۹۴ قانون تجارت این نوع شرکت فقط زمانی ثبت می شود که موضوع شرکت، تجاری باشد.مسئولیت هر یک از شرکا در شرکت مسئولیت محدود به میزان سرمایه ای است که به شرکت آورده اند و این سرمایه هیچوقت به قطعات سهام تقسیم نمی شود.( ثبت شرکت مسئولیت محدود در کرج) شرایط ثبت شرکت مسئولیت محدود

  • این نوع شرکت با حداقل دو نفر تشکیل می شود.
  • حداقل سرمایه مورد نظر ۱۰۰۰۰۰۰میلیون ریال می باشد.
  • این پروسه ۲۰ روز کاری بطول می انجامد.

مدارک مورد نیاز برای شرکت مسئولیت محدود

  •     کپی شناسنامه و کارت ملی برای تمامی اعضاء که در حال فعالیت می باشند.
  •     اخذ مجوز، زمانی که عنوان مربوطه نیاز به اخذ مجوز را داشته باشد.
  •     دو نسخه فرم تقاضانامه به همراه امضاء سهامداران
  •     دو نسخه فرم اساسنامه به همراه امضاء سهامداران
  •     کپی اقرارنامه به همراه امضاء سهامداران
  •     گواهی عدم سوء پیشینه

  
 مسئولیت مدیران در شرکت مسئولیت محدود
ثبت شرکت در کرج
در شرکت مسئولیت محدود هیچ گونه قانونی برای انتخاب مدیر ذکر نشده و انتخاب مدیر معمولا از طریق اساسنامه و یا شرکتنامه انجام می شود و همانطور که در بالا گفتیم این نوع شرکت برخلاف شرکت سهامی مدیران آن می تواند خارج از شرکا نیز باشد.
مسئولیت مدیران در شرکت مسئولیت محدود به دو صورت مسئولیت کیفری و مسئولیت مدنی تقسیم شده است که حقوق مدنی به قاعده‌ی حقوقی گفته می شود که خارج از حقوق تجارت باشد و مسئولیت مدنی مدیران در شرکت مسئولیت محدود خلاصه و فشرده می باشد و این موضوع در قانون به عنوان ماده ۱۰۱ مورد بحث قرار گرفته است و مسئولیت دیگر که حقوق کیفری است، طبق ماده ۱۱۵ قانون تجارت در رابطه با کلاهبرداری مورد توجه قرار گرفته است.
ثبت شرکت در کرج
طبق ماده ۱۰۵ قانون تجارت در شرکت با مسئولیت محدود حدود اختیارات همانند ثبت شرکت شرکت سهامی خاص می باشد ولی با این تفاوت که به وسیله اساسنامه می توان اختیارات مدیر را محدود نمود. در نتیجه مدیران کلیه ی اختیارات را برای اداره شرکت دارند ولو این که در اساسنامه چیز دیگری نوشته باشد.
ثبت شزکت در کرج | ثبت شرکت با مسئولیت محدود در کرج اختیارات مدیران مسئولیت محدود

  • باید صورت جلسه ی مربوط به تصویب ترازنامه، تغییرات در اساسنامه، کاهش و افزایش سرمایه، نحوه تصفیه و انحلال شرکت را به اداره ثبت شرکت ها ارائه دهد.
  • هر سال گزارشی در رابطه با فعالیت و افزایش کاهش و سرمایه شرکت را ارائه دهند.
  • ارائه گزارش در رابطه با کسر اندوخته های مالی و وضع شرکت
  • دعوت مجامع عمومی


ثبت شرکت مسئولیت محدود در کرج همانند شرکت سهامی مدیران می توانند موظف و یا غیر موظف باشند یعنی می توانند برای اداره شرکت پول دریافت کنند و یا به صورت رایگان به اداره شرکت بپردازند. طبق قوانینی که برای شرکت سهامی گفته شده است مدت زمان مدیریت حداقل دو سال می باشد و بهتر است شرکت مسئولیت محدود از این امر پیروی نماید و در صورت تمام شدن ماموریت مدیریت انتخاب مجدد آن باید به وسیله ی مجمع عمومی شرکا انجام شود. ثبت شرکت مسئولیت محدود مطابق ماده ۹۴ قانون تجارت شرکت مسئولیت محدود شرکتی است که بین دو یا چند نفر برای امور تجارتی تشکیل شده و هر یک از شرکاء بدون اینکه سرمایه به سهام یا قطعات سهام تقسیم شده باشد، فقط تا میزان سرمایه خود در شرکت مسئول قروض و تعهدات شرکت است.
ثبت شرکت مسئولیت محدود سرمایه شرکت مسئولیت محدود به سهم الشرکه تقسیم می شود نه به سهام و در شرکت مسئولیت محدود برگه ای با نام سهم ااشرکه هر شخص صادر نخواهد شد.ثبت شرکت مسئولیت محدود در کرج
مسئولیت شرکاء در مقابل دیون و قروض شرکت شرکت مسئولیت محدود به میزان سهم الشرکه ای است که هر شریک سرمایه گذاری نموده است‌.
نقل و انتقال سهام در شرکت مسئولیت محدود علاوه بر تنظیم صورتجلسه و ثبت در سامانه نیاز به تنظیم سند رسمی در دفاتر اسناد رسمی داشته که یک نسخه از سند انتقال می بایست به سازمان ثبت ارائه گردد.
شرکت با مسئولیت محدود حداقل بین دو نفر و حداکثر بین هر چند نفری که باشد تشکیل می گردد.

ثبت شرکت مسئولیت محدود در کرج


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی